Alfabet obrazkowy +karty pracy
Zapytaj o produkt handel@cezasrzeszow.pl
tel./fax.: 17 860 00 89
tel.: 17 863 30 09
Wysyłka: Poczta Polska/Firma Kurierska/transport własny
Koszty: Poczta Polska wg tabeli opłat Poczty Polskiej
do 20 kg - 22,00 zł/brutto* za pobraniem 28,00 zł/brutto
do 30 kg - 26,00 zł/brutto
* przesyłki niestandardowe (nieregularne kształty, bok powyżej 150 cm) nie są realizowane
wycena indywidualna przy zamówieniu
bezpłatny, ustalany indywidualnie, województwo podkarpackie i świętokrzyskie
Opis produktu
Zestaw 32 zafoliowanych plansz formatu A3 + karty pracy + płyta CD, całość w trwałej teczce. Plansze edukacyjne „Alfabet obrazkowy” przygotowane są z myślą o rozwoju umiejętności dziecka, w szczególności zdolności językowych. Plansze doskonalą umiejętności nazywania i rozróżniania kolorów w języku polskim oraz umożliwiają wprowadzenie alfabetu w języku ojczystym. Dodatkowym atutem plansz jest fakt, że ich uniwersalna forma pozwala na tworzenie wielu modyfikacji zabaw. Zachęcamy do stworzenia własnych zasad gier, które pomogą dziecku zrozumieć otaczającą go rzeczywistość lub ułatwią odbiór wiedzy. Poniżej przedstawione są przykładowe scenariusze zabaw edukacyjnych, w których mogą uczestniczyć dzieci z każdej grupy przedszkolnej. Plansze edukacyjne można efektownie połączyć z matą edukacyjną „Alfabet obrazkowy” i wprowadzić interesujące zabawy edukacyjne. Scenariusz 1. "Moje imię" Potrzebne materiały :- plansze edukacyjne Dzieci siedzą na dywanie, tworząc koło. W środku koła znajduje się nauczyciel z planszami edukacyjnymi. Nauczyciel podnosi do góry plansze z konkretną literą alfabetu i mówi: Wszystkie dzieci, które w swoim imieniu mają literkę: np. K szybko wstają i zamieniają się miejscami. Dzieci, które mają literkę K w swoim imieniu szybciutko zamieniają się między sobą miejscami. Ostatnia osoba, która zamieni się miejscem losuje kolejną planszę z literką i powtarza słowa : Wszystkie dzieci, które w swoim imieniu mają literkę: np. M szybko wstają i zamieniają się miejscami. Gry można kontynuować tak długo, jak długo dzieci są aktywne. Zabawę tę można dowolnie modyfikować zastępując zamianę miejscami np. trzema przysiadami, dwoma obrotami itd. Cel główny gry: to przygotowanie dzieci do nauki czytania poprzez umiejętność wyszczególniania liter swojego imienia, doskonalenie spostrzegawczości oraz koordynacji wzrokowo – słuchowo – ruchowej. Scenariusz 2. "Moje czy twoje krzesełko". Scenariusz 3. "Moje czy twoje". (scenariusze dostępne z zestawem edukacyjnym) Przeznaczenie: 1. Do wykorzystania w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej przy realizacji treści z zakresu: - rozwój zdolności językowych - rozwój spostrzegawczości u dzieci 2. Jako pomoc demonstracyjna dla nauczycieli. 3. Jako materiał ćwiczeniowy dla dzieci. Materiał dydaktyczny zawiera: Kolorowe plansze formatu A-3, zafoliowane obustronnie w ilości 32szt. Kraty pracy dla dzieci (rysunki konturowe) do kopiowania, kolorowania i wycinania; Płytę CD (matryca) ze wszystkimi planszami i kartami pracy