Centrum Zaopatrzenia Szkół i Biur
CEZAS sp. z o.o.

tel./fax.: 17 860 00 89
tel.: 17 863 30 09

handel@cezasrzeszow.pl

CEZAS Rzeszów
35-205 Rzeszów, ul. Torowa 7

Koszyk 0.00 ZŁ
0

Owoce i warzywa. Układanka dla najmłodszych

Owoce i warzywa. Układanka dla najmłodszych
Cena brutto: 57.00 zł
Towar dostępny do 2 tygodni
Dodaj do koszyka

Zapytaj o produkt handel@cezasrzeszow.pl

tel./fax.: 17 860 00 89
tel.: 17 863 30 09

Wysyłka: Poczta Polska/Firma Kurierska/transport własny

Koszty: Poczta Polska wg tabeli opłat Poczty Polskiej

Kurier

do 20 kg - 22,00 zł/brutto* za pobraniem 28,00 zł/brutto
do 30 kg - 26,00 zł/brutto
* przesyłki niestandardowe (nieregularne kształty, bok powyżej 150 cm) nie są realizowane

Palety

wycena indywidualna przy zamówieniu

Transport własny

bezpłatny, ustalany indywidualnie, województwo podkarpackie i świętokrzyskie

Opis produktu

Owoce i warzywa. Układanka dla najmłodszych

przeznaczona jest dla dzieci najmłodszych. Opiera się na zasadzie nauki poprzez zabawę, jak również na ważnym elemencie samokontroli. Rozwiązując zadanie, dziecko jednocześnie samo sprawdza jego poprawność. To motywuje je do dalszego działania. Zadaniem dziecka jest poprawne ułożenie obrazków przedstawiających owoce i warzywa.

Każdy obrazek składa się z 4 części w kształcie kwadratów. Po poprawnym ułożeniu wszystkich elementów dziecko otrzyma 12 obrazków z owocami i warzywami. Dodatkowym elementem samokontroli są ramki na brzegach kwadratów, które po prawidłowym ułożeniu całego obrazka powinny dać zamknięty wzór.

Układanka dla najmłodszych. Owoce i warzywa

ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację, jak również logiczne myślenie. Konieczność manipulowania i prawidłowego zestawiania części obrazków (kwadratów) ćwiczy także sprawność ręki i małą motorykę. Dzięki układance dziecko uczy się nazywania i rozpoznawania kształtów owoców i warzyw. Ułożone obrazki mogą być pomocne w ćwiczeniach i zabawach rozwijających sprawność językową dzieci, które na ich podstawie mogą poznawać i utrwalać nowe słowa, jak również tworzyć rozbudowane zdania, opisy, a nawet dłuższe historyjki. Obrazki mogą także być materiałem przydatnym w nauce języków obcych, np. przy wprowadzaniu czy poszerzaniu słownictwa.

Zawartość:

  • 48 jednostronnych kartoników z fragmentami obrazków
  • 2 plansze (do samodzielnego wycięcia) z nazwami owoców i warzyw w języku polskim i w języku angielskim UWAGA! Klienci, którzy zakupili układankę wydaną w ramach 1. nakładu (bez plansz z podpisami), mogą je pobrać tutaj

Przykładowe zabawy:

  • układanie i segregowanie obrazków z podziałem na owoce i warzywa (zbiór warzyw i zbiór owoców), 
  • określanie kolorów wybranych owoców lub warzyw,
  • rozmowa o tym, które owoce i warzywa dziecko lubi najbardziej i dlaczego, 
  • dopasowanie do obrazków właściwych podpisów i na odwrót, wczesna nauka czytania, 
  • układanie obrazków z 1 błędnym elementem – zadaniem dziecka jest odnalezienie błędnego elementu i wstawienie zamiast niego elementu właściwego,  
  • podpisywanie obrazków w języku polskim lub w języku angielskim.

Wymiary pudełka: 155 x 155 x 53 mm

Układanka kilkuelementowa a puzzle

Układanka dla najmłodszych pomaga w ćwiczeniach analizy i syntezy wzrokowej, „które powodują, że dziecko uczy się dostrzegania elementów, ich detali, szczegółów i różnic. Dzięki tym ćwiczeniom doskonalimy u dzieci umiejętność dokonywania analizy, rozkładania obrazka czy przedmiotu na czynniki pierwsze i poddawania ich wnioskowaniu. Ćwiczenia analizy i syntezy wzrokowej są jednymi z podstawowych ćwiczeń w terapii logopedycznej. (…)

Czy puzzle i obrazki z części (kwadratowych), które układamy podczas zajęć logopedycznych, to to samo? No właśnie nie. (…) puzzle mają specyficzne kształty – otwory i wypustki, które muszą się wzajemnie łączyć. Łączą się więc przede wszystkim KSZTAŁTY, a nie fragmenty ilustracji. Dziecko szuka puzzla z wypustkami z dwóch różnych stron, bo widzi, że właśnie taki będzie pasował w danym miejscu. Natomiast składając obrazek z (kwadratowych) części (2, 3, 4 i więcej), który został pocięty cięciami prostymi (czyli nie ma tu żadnych wypustek, fal, zygzaków, szlaczków), dziecko nie ma innego wyboru, jak spojrzeć na TREŚĆ obrazka. Kształt nic tu nie da, bo każdy element jest taki sam. Dziecko musi zatem wytężyć wzrok, musi PATRZEĆ i ZOBACZYĆ”.

Strona korzysta z plików cookies i przetwarza dane osobowe w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Zamknij komunikat